Ho-Csi-San barlangja

Ne feledd: ezt még 11 évesen írtam!
Leírás | (Újra)kezdés

Kaland,játék,kockázat Steve Jackson és Ian Livingstone ötlete nyomán

ìrta:Prim András

┌──────────────┬──────────────┬───────────────┐   ┌──────────────┐
│ÜGYESSÉG:     │SZERENCSE:    │ÉLETERŐ:       │   │ITALOK:       │
│              │              │               │   │              │
│              │              │               │   │              │
│              │              │               │   │              │
│              │              │               │   │              │
└──────────────┴──────────────┴───────────────┘   └──────────────┘
┌─────────────────────────────────────────────┐   ┌──────────────┐
│FELSZERELÉSI TÅRGYAK:                        │   │LEGYőZÖTT     │
│                                             │   │ELLENFELEK:   │
│                                             │   │              │
│                                             │   │              │
└─────────────────────────────────────────────┘   │              │
┌─────────────────────────────────────────────────┘              │
│                                                                │
│                                                                │
│                                                                │
└────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌─────────────┐ ┌─────────────────────────┐  
│ARANY:       │ │ÉKKÖVEK:                 │ 
│             │ │                         │ 
│             │ │                         │ 
└─────────────┘ └─────────────────────────┘ 

Játékszabályok:

Dobj egy kockával,adj hozzá 6-ot és írd be az ÜGYESSÉG négyzetbe!
Dobj egy kockával,adj hozzá 6-ot és írd be a SZERENCSE négyzetbe!
Dobj két kockával,adj hozzá 12-t és írd be az ÉLETERŐ négyzetbe!
Ha bármit felveszel,vagy bármid elvész ezt jelezd a megfelelő négyzetben!

Harc:

Ha szembekerülsz egy lénnyel és úgy döntesz,megkűzdesz vele,dobj két kockával, ezt add hozzá ÜGYESSÉG pontjaidhoz,ez lesz a te támadóerőd.Ismét dobj két kockával,de ezt a lény ÜGYESSÉG pontjaihoz add hozzá,ez lesz az ő támadóereje.Akinek nagyobb a támadóereje,az megsebesíti a másikat,azaz levon kettőt a másik ÉLETERő pontjaiból.A harc addig folyik míg az egyik félnek nem marad ÉLETEREJE. Ha ez te vagy akkor a játékot kezdheted előlről,ha a lény akkor jegyezd fel a nevét a LEGYőZÖTT ELLENFELEK részbe.Ha következőleg találkoznál vele egy játékon belül és legyőzted már,akkor holtan találod,ha nem akkor az eredeti ÜGYESSÉG-ével,és ÉLETEREJÉVEL.Harc közben el lehet menekülni,de akkor két ÉLETERŐ,és egy SZERENCSE pontot veszítesz.

Szerencse:

Kalandjaid során szembekerülhetsz"tedd próbára szerencsédet!"felszólítással. Ilyenkor dobj két kockával!Ha a dobott összeg kissebb, vagy egyenlő SZERENCSE pontjaiddal,akkor "nyersz" ha nagyobb:"vesztesz".Minden próbára tételkor vesztesz egy SZERENCSE pontot.

Még valami:

Utad során,támadóerődet kivéve,semmilyen pontjaid nem léphetik át a maximális számot,még akkor sem,ha külön utasítást kapsz erre.A külön megjegyzés nélküli számok a fejezetszámot jelentik.Ha valahol már voltál,de nincs megírva,hogy ilyenkor mi a teendő,lapozz oda,ahová menekülhetsz,de ne vonj le magadtól semmit! Ha egy helyen,ahol nincs azonnal támadó ellenfél,és nem akarsz ott semmit csinálni,vedd úgy mintha már jártál volna ott!Jó játékot,sok szerencsét!